نحوه فعال سازی اشتراک فیلیمو ویژه خریداران تسکو باکس + گام به گام

نحوه فعال سازی اشتراک فیلیمو ویژه خریداران تسکو باکس + گام به گام
آموزش و نحوه ی فعال سازی اشتراک 3 ماهه سرویس فیلیمو ویژه خریداران اندروید باکس های تسکو (تسکو باکس) که مجهز به اندروید 10 می باشند.

پس از حذف ماوس از روی اندروید باکس های تسکو (تسکو باکس)، کمپانی تسکو تصمیم بر ایجاد همکاری با فیلیمو را گرفت. فیلیمو یکی از سرویس های تماشای آنلاین فیلم و سریال می باشد که تعداد بسیار زیادی از فیلم ها و سریال های قدیمی و جدید در آن آرشیو و جمع آوری شده اند که تعدادی از آن ها تماشای رایگان دارند و تعداد دیگری از آن ها نیازمند اشتراک هستند که باید خریداری شود . همچنین اکثر سریال های شبکه نمایش خانگی توسط این سرویس ها پخش می شوند که برای تماشای آن ها نیاز به اشتراک دارید. طبق این تفاهم نامه مشتریان اندروید باکس های تسکو بعد از خرید اندروید باکس تسکو، یک اشتراک 3 ماه فیلیمو نیز دریافت می کنند. این اشتراک برای اندروید باکس هایی است که از پاییز 1400 توزیع شده اند و دارای اندروید ورژن 10 می باشند. تمامی اندروید باکس های تب اکو (Tab Eco) و اندروید باکس های تب 100 پلاس (Tab 100 Plus) که دارای پردازنده H616 هستند و به نسخه 10 اندروید بروزرسانی شده اند دارای این اشتراک 3 ماه می باشند.

فعال سازی اشتراک فیلیمو تسکو باکس

کمپانی تسکو برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از سواستفاده فروشندگان اندروید باکس های تسکو، این اشتراک ها را به صورت کد تخفیف در پنل کاربری تسکو باکس قرار داده است، پس بنابراین درون اقلام همراه اندروید باکس های تسکو هیچ گونه کارت فیزیکی جهت فعال سازی اشتراک فیلیمو یافت نمی شود. جهت فعال سازی اشتراک فیلیمو اندروید باکس های تسکو سه گام آسان باید انجام گیرد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

1. گام اول

در صفحه اصلی دستگاه اندروید باکس خود، وارد پنل کاربری شده و در قسمت پروفایل شماره همراه خود را وارد کرده و پیامک (sms) فعال سازی را دریافت نمایید.

2. گام دوم

بعد از وارد کردن کد ارسال شده توسط پیامک، وارد صفحه پروفایل خود شده و در قسمت پایین سمت چپ کد تخفیف را مشاهده خواهید کرد.

3. گام سوم

با توجه به لزوم وارد کردن کد تخفیف در اپلیکیشن فیلیمو می توانید با کلیک برروی گزینه کناری کد تخفیف، آن را به صورت sms بر روی همان شماره ای که با آن ثبت نام کرده اید، دریافت نمایید. البته می توانید کد تخفیف را یادداشت کرده و به صورت دستی در اپلیکیشن فیلیمو وارد کنید.

همچنین مطالعه کنید:

مقایسه و بررسی مشخصات اندروید باکس تسکو Tab 100 Plus با Eco

اگر هنوز اقدام به خرید اندروید باکس ننموده اید می توانید با کلیک بر روی لینک زیر خرید خود را به راحتی و بدون ثبت نام با ارزانترین قیمت بازار تهیه نمایید:

دسته بندی

نظرت در مورد این مطلب چیه؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

علی ساده
15 اسفند 1400

چقدر عالی... کلی دنبال این قضیه بودم! بعد از خرید اندروید باکس تسکو من دنبال فعال سازی اشتراک فیلیمو در تسکو باکس اکو بودم که سایت شما رو پیدا کردم. مرسییییی از دیجیکسو

سیدرضا موسوی
30 مهر 1401

دمتون گرم اولسون با این اطلاع رسانی خسته نباشید

علیرصا نیکوکار
22 خرداد 1402

سلام من دیروز این دستگاه رو خریداری کردم .۳ماه اشتراک تو گوشیم فعال شده ولی در تسکو پخش نمیشه میشه راهنماییم کنین

مدیر سایت
22 خرداد 1402

سلام. وقت بخیر مراحل ذکر شده به ترتیب باید انجام بدید. در صورتی که کد فعال سازی ارسال شده است آن را در بخش کد تخفیف فیلیمو جایگذاری نمایید. با تشکر

احسان
22 خرداد 1402

سلام من اشتراک ماهانه گرفتم.ولی مثل قبل از حجم بسته م کم میشه فرقی نکرده

مدیر سایت
22 خرداد 1402

سلام. وقت بخیر برای رفع این مشکل با تیم پشتیبانی فیلیمو در ارتباط باشید. با تشکر

سبد خرید

مبلغ کل 0 تومان