9 صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد

9 صرافی برتر کریپتو با کمترین کارمزد
ارز دیجیتال را دوست دارید؟ از کارمزدهای گران تراکنش ها هراس دارید؟ ما هم احساس شما را داریم! بنابراین، در اینجا بهترین صرافی های ارز دیجیتال را با کمترین کارمزد...

اگر به دنبال خرید یا فروش هر ارز دیجیتالی هستید، صرافی‌ها پلتفرم‌های ارزشمندی هستند که آمار کلیدی رمزارز، جفت‌های معاملاتی، گزینه‌های ذخیره‌سازی و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. در حالی که می‌توانید از طریق یک کیف پول کریپتو بخرید یا بفروشید، داشتن یک حساب کاربری در یک صرافی معتبر می‌تواند درهای زیادی را در زمینه ساخت استراتژی شما باز کند. اما استفاده از صرافی می تواند پرهزینه باشد، بنابراین یافتن گزینه های مقرون به صرفه و در عین حال معتبر بسیار مهم است. بنابراین، کدام صرافی های ارز دیجیتال کمترین هزینه و کارمزد را برای خرید و فروش ارائه می دهند؟

 

1. Poloniex

صرافی Poloniex

پولونیکس یک صرافی آمریکایی است که در سال 2014 توسط Tristan D'Agosta تأسیس شد و با حجم معاملات روزانه بیش از 160 میلیون دلار، امتیازات را گرفته و در بین بیست صرافی محبوب ارزهای دیجیتال در سراسر جهان قرار گرفته است. Poloniex در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد ولی برای مردم ایالات متحده آمریکا در دسترس نیست ولی مردم کانادا، بریتانیا، فرانسه و ژاپن در حال استفاده از این صرافی می باشند.

موارد بسیار خوبی در مورد صرافی پولونیکس وجود دارد. پشتیبانی از انواع ارز ها، staking options و reward center، همگی این ویژگی ها یکی از بهترین ویژگی های این پلتفرم را همراهی می کنند که آن ویژگی کارمزد پایین آن است. در حال حاضر، Poloniex فقط 0.125% کارمزد دریافت می کند و برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند. این بدان معنی است که شما می توانید بدون از دست دادن بخش بزرگی از سود خود یا پرداخت هزینه های قابل توجهی برای خرید، کریپتو را روی پلتفرم خرید و فروش کنید.

 

2. Kraken

صرافی Kraken

کراکن با رتبه چهارم در حجم معاملات در سراسر جهان، به عنوان یک صرافی آمریکایی بیت کوین و لایت کوین (و همچنین پلتفرمی برای معاملات یورو) شروع به کار کرد. امروزه، لیست عظیمی از ارزهای دیجیتال مختلف، از اتریوم تا Aave را پشتیبانی می کند. جفت‌های معاملاتی، ارزها و گزینه‌های تامین مالی زیادی در Kraken وجود دارد، و کارمزدهای خرید و فروش آن، آن را به بهترین گزینه تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، کراکن فقط 0.16 درصد هزینه میکر (Maker) و 0.26 درصد کارمزد تیکر (Taker) دریافت می کند. کارمزدهای تیکر اغلب بالاتر از کارمزدهای میکر است، با توجه به این که یک تیکر نقدینگی را از صرافی حذف می‌کند، که برخلاف خواسته ی صرافی است که می‌خواهد به سود تبدیل شود. با این حال، این هزینه تیکر در مقایسه با سایر پلتفرم‌های صرافی هنوز معقول است.

 

3. Binance

صرافی Binance

بایننس که به‌عنوان محبوب‌ترین صرافی در جهان شناخته می شود، مورد علاقه هزاران خریدار و فروشنده ارزهای دیجیتال است و دلیل خوبی هم دارد. بایننس نه تنها در بیش از 180 کشور در سراسر جهان در دسترس است، بلکه هزینه‌های آن نیز بسیار دوستانه است.

بایننس با کارمزد میکر و تیکر تنها 0.1 درصد، خرید و فروش کریپتو را برای هر کسی که مایل است، مقرون به صرفه می کند. علاوه بر این، بایننس هیچ کارمزدی دریافت نمی کند و برای واریز یا برداشت هزینه ای قرار نداده است! به طور کلی، این یک ویژگی مهم برای تریدر ارز دیجیتال است و تریدر را با هزینه‌های ناامیدکننده بر سودش مواجه نمی‌کند.

 

4. Pionex

صرافی Pionex

پایونکس یک صرافی کریپتو نسبتاً جوان است که در سال 2019 تأسیس شده است. با این حال، نوپا بودن آن در بازار به هیچ وجه مانع رشد آن به عنوان یک صرافی بین المللی نشده است. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های پایونکس، گستره ربات‌های تجاری مفید آن است که به کاربران امکان داد و ستد دارایی‌ها، سرمایه‌گذاری خودکار روی توکن‌ها و موارد دیگر را می‌دهد. اما ربات‌های پایونکس تنها ویژگی جذابی نیستند که از آن برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی های خوب در مورد پایونکس هزینه های فوق العاده پایین میکر و تیکر آن است. در حال حاضر، هر دو کارمزد فقط 0.05 درصد هستند، به طور قابل توجهی بسیار کمتر از صرافی های ارز دیجیتال محبوب دیگر است. علاوه بر این، پایونکس برای سپرده‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌کند، اگرچه هزینه‌ای ثابت برای برداشت وجود دارد که بسته به نوع ارز متفاوت است.

 

5. Bybit

صرافی Bybit

Bybit که در مارس 2018 توسط بن ژو تأسیس شد، یک صرافی ارز دیجیتال سنگاپور است که به یکی از بازارهای جهانی در حال رشد تبدیل شده است. تنها در عرض چهار سال، بای بیت به یک پلتفرم بسیار محبوب تبدیل شده است که روزانه حجم عظیمی از ارزهای دیجیتال را مبادله می کند. بنابراین، چه چیزی باعث می شود Bybit از نظر هزینه ها یک انتخاب عالی باشد؟

خب، هزینه های کلی Bybit چیزی کم از فوق العاده نیست. بدون کارمزد میکر و کارمزد تیکر فقط 0.075%، Bybit تضمین می‌کند که از انواع هزینه‌های پوچ و الکی صرف نظر از خرید یا فروش رمزارز، اجتناب میکند. علاوه بر این، برداشت‌ها و سپرده‌ها هر دو در Bybit رایگان هستند. بنابراین، اگر به دنبال یک صرافی کریپتو با کارمزدهای بسیار پایین هستید، Bybit بهترین گزینه برای شماست.

 

6. CEX.io

صرافی cex.oi

CEX.io یکی دیگر از پلتفرم‌های مبادله ارزهای دیجیتال پرکاربرد با طیف وسیعی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز، از جمله حد معامله، سهام و کارت نقدی رسمی خود است. این صرافی در اکثر کشورهای جهان قابل دسترسی است و در حال حاضر بیش از چهار میلیون کاربر دارد. اما آیا هزینه های صرافی با قابلیت دسترسی و سایر ویژگی های مفید آن مطابقت دارد؟

خوشبختانه بله! CEX.io به میزان 0.16% کارمزد میکر و 0.25% کارمزد تیکر دریافت می کند. علاوه بر این، این پلتفرم برای واریز از حساب های VISA یا Mastercard کارمزدی 2.99% دریافت می کند و بسته به جایی که وجوه شما منتقل می شود، کارمزد متغیری را برای برداشت دریافت می کند.

 

7. KuCoin

صرافی kucoin

KuCoin در حال حاضر با حجم معاملات روزانه بیش از 4.2 میلیارد دلار و فهرستی بیش از 500 ارز دیجیتال پشتیبانی شده، به عنوان پنجمین صرافی محبوب ارزهای دیجیتال در جهان است. علاوه بر این، KuCoin ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای ایجاد سبد ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید، مانند سهام‌داری، حد معامله، وام دادن و موارد دیگر. و علاوه بر همه اینها، کارمزدهای KuCoin نیز بسیار پایین است.

در حال حاضر، هزینه های میکر و تیکر KuCoin یکسان است و معادل 0.1% است. علاوه بر این، KuCoin برای هر نوع سپرده هزینه ای دریافت نمی کند، اما برای برداشت هزینه دریافت می کند. هزینه ای که برای برداشت وجه متحمل خواهید شد بسته به نوع ارز دیجیتالی که جابجا می کنید متفاوت است. به عنوان مثال، برداشت بیت کوین 0.0005 بیت کوین برای شما هزینه دارد، در حالی که برداشت پولکادوت 0.1 برای شما هزینه دارد. بهتر است از قبل کارمزدهای KuCoin را بررسی کنید تا بدانید چه نوع هزینه‌هایی متحمل خواهید شد.

 

8. FTX

صرافی ftx

FTX که قبلا با نام Blockfolio شناخته می‌شد، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کریپتو جهان است که در رتبه‌بندی جهانی درست پس از Coinbase قرار دارد. FTX به دلایل متعدد، از جمله پشتیبانی از 300 ارزدیجیتال، بازار NFT و ویژگی تجارت پیشرفته، یک صرافی عالی است. و در کنار این ویژگی‌های عالی، هزینه‌های فوق‌العاده پایینی نیز وجود دارد.

FTX فقط 0.02% کارمزد میکر را دریافت می کند که بسیار کمتر از بسیاری از صرافی های دیگر است. علاوه بر این، هزینه های تیکر آن نیز بسیار کم است و در حال حاضر تنها 0.07% است. این پلتفرم همچنین برای برداشت یا واریز هزینه ای دریافت نمی کند، بنابراین، به طور کلی، استفاده از FTX تضمین می کند که هزینه های شما صرف نظر از حجم معاملات فردی شما پایین می ماند.

 

9. BlockFi

صرافی blockfi

اگرچه BlockFi به اندازه برخی از پلتفرم های دیگر لیست شده در اینجا بزرگ نیست، این آن را به گزینه ای غیرقابل اعتماد برای تجارت کریپتو تبدیل نمی کند. BlockFi طیف وسیعی از محصولات عالی از جمله سود حساب ها، گزینه های وام و کارت اعتباری خود را به کاربران ارائه می دهد. و وقتی صحبت از کارمزد به میان می آید، BlockFi بر بسیاری از پلتفرم های دیگر برتری دارد.

این به این دلیل است که BlockFi هیچ نوع هزینه ای از میکر، تیکر یا اسپرد دریافت نمی کند. همچنین می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید به کیف پول BlockFi خود بدون نیاز به پرداخت هزینه واریز کنید. علاوه بر این، می‌توانید هر ماه یک برداشت رایگان در پلتفرم انجام دهید، با هزینه‌های متفاوتی برای هر برداشت اضافی، که بستگی به نوع رمزارز شما دارد. این واقعاً یک انتخاب عالی برای تجارت کم هزینه است.

 

ارزان ترین صرافی ارز دیجیتال چیست؟

هنگام خرید، فروش، انتقال، یا انجام هر نوع اقدام دیگری در مبادلات کریپتو، کارمزدهای غیرمنتظره گاهی اوقات می‌تواند کل فرآیند را خسته و خسته‌کننده تر کند. بنابراین، اگر می‌خواهید هنگام استفاده از صرافی ارز دیجیتال، هزینه‌های خود را به حداقل برسانید، یکی از پلتفرم‌های بالا را امتحان کنید تا از این هزینه‌های بیهوده جلوگیری کنید.

 

محتوای بالا صرفا جهت افزایش اطلاعات عمومی بوده و دیجیکسو هیچ گونه ادعایی مبنی بر سود و زیان افراد و هرگونه استفاده تجاری را تایید نمی نماید.
 

دسته بندی

نظرت در مورد این مطلب چیه؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

سبد خرید

مبلغ کل 0 تومان