تاریخچه تسکو

تاریخچه تسکو
تسکو و تاریخچه شرکت TSCO در این مقاله سعی بر این شده تا تاریخچه شرکت تسکو ، نوع فعالیت شرکت توسن سیستم و محصولات تسکو از ابتدا تا انتها مورد بحث...

شرکت توسن سیستم شرق در سال 1381 شمسی تاسیس شد. فعالیت شرکت تسکو در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه موسسان و هیئت مدیره این شرکت بود، که همگی در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشتند و زمینه مساعدی می خواستند تا بتوانند مواردی را که به آن اعتقاد داشتند، تحقق بخشند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافت و تا هم اکنون این تحولات در ابعاد جدیدتری ادامه دارد. از آغاز تاسیس شرکت تسکو تا هم اکنون بصورت بسیار گذرا به سیر تحولات شرکت اشاره می کنیم: در ابتدا شرکت تسکو با ایجاد یک واحد بازرگانی توانمند، تجهیزاتی را از بازار جهانی این محصولات تهیه و به بازار داخلی تزریق می نمود که این تجهیزات حداقل دارای سه ویژگی باشند.

tsco-administrator

بنا بر اظهارات آقای جمال جعفری مدیر عامل شرکت تسکو:

افزایش مداوم خریداران و انگیزه متعالی مجموعه جهت خودکفایی اقتصادی، شرکت را بر آن داشت تا گام بلندی به جلو بردارد. تاسیس کارخانه ای برای تولید متعلقات کامپیوتر هدف بسیاری بزرگی بود که این شرکت در چشم انداز آرمانی خود برای تامین همه جانبه بازار رو به رشد مصرف تجهیزات کامپیوتر از یک سو و ادای دین به جامعه خود جهت دستیابی کشور به توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی جدید از دیگر سو به آن نظر داشت و این مهم را با اعتقاد راسخ بر این واقعیت که "برای اهداف بزرگ باید گام های بزرگ هم برداشت" به تحقق رساند. تولد این واحد تولیدی آغاز ایجاد یک بخش بزرگ از شرکت توسن سیستم شرق به شمار می آمد. برای محصولات عرضه شده از طریق شرکت برند TSCO انتخاب شد که در واقع علامت اختصاری "Tosan System CO" می باشد. طبیعی بود که برند TSCO جایگاهی ویژه بیابد. منطبق بر همان اصول ذکر شده در بخش واردات کالا، محصولات تولیدی TSCO نیز می بایست دارای سه ویژگی مهم ذیل باشند :

  1. کیفیت بالا
  2. قیمت مناسب
  3. ظاهر چشم نواز

 

محصولات TSCO به لحاظ ماهیت خود در قیاس با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر جایگاه ویژه خود را یافتند و دیری نپایید که فروشگاه های عرضه کننده لوازم جانبی کامپیوتر و مصرف کنندگان این کالاها همگی محصولات با برند TSCO را به همان سه دلیل فوق به بقیه ترجیح می دادند که البته تا هم اکنون هم ادامه داشته است.

ارزش ها

برخی شرکت‌ها با قوانین اداره می‌شوند، برخی با سلسله مراتب، اما توسن سیستم‌، با ارزش‌ها پیش می‌رود. ارزش‌هایی ساده اما بنیادین و اثربخش که سعی داریم آن‌ها را با کارمندان و مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. این ارزش‌ها در تمام ارتباطات متقابل‌مان هدایتگر ماست.

ممتاز بودن

ویژگی ممتاز توسن سیستم، اشتیاقی بی‌پایان به نوآوری و بهبود مداوم کیفیت تولیدات و خدمات است.

ارزش‌آفرینی

هدف ما شناخت دقیق نیازهای مشتریان و حرکت به سمت پاسخ‌دهی به این نیاز‌هاست، تا مشتریان به سازمان‌‌هایی با بهره‌وری بالا تبدیل شوند. شیوه‌ی کار ما ایجاد روابط بلندمدت از طریق پاسخگویی معتبر و مستمر به مشتریان و ارزش‌آفرینی برای آنان است.

شفافیت

سازمان ما سیستمی باز و شفاف است. ما اطلاعاتی را که گروه‌های ذی‌نفع در کسب‌و‌کار ما حق دسترسی به آن ‌را دارند، داوطلبانه منتشر می‌کنیم.

مسئولیت‌پذیری

آرمان ما ایجاد محیطی است که در آن افراد متکی‌به‌نفس، سخت‌کوش و نتیجه گرا، منتقد، صریح و صادق باشند و هرکس مسئولیت‌های درون سازمانی و اجتماعی رفتارهای خود را دانسته و به بهترین شکل انجام دهد.

وفای به تعهدات

به تعهدات خود در برابر مشتریان و کارکنان‌مان وفاداریم و اعتماد آن‌ها را پاس می‌داریم. ما افتخار می‌کنیم که برای همه شرکای خود به عنوان یک شریک تجاری پایدار شناخته شویم.

کار تیمی

تشویق کار تیمی در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های مشترک از ویژگی‌های بارز توسن سیستم است. ما خانواده‌ای هستیم که بالندگی خود را در ارتقای توانمندی‌های تیمی و نیز رشد توانایی تک تک اعضایمان می‌دانیم.

سرمایه های انسانی

نیروی انسانی متخصص، مهم‌ترین سرمایه‌ هر سازمان دانش‌محور است. آن‌چه توسن سیستم را در اوج نشانده، 200 نفر نیروی انسانی توانمند و متخصصی است که بر پایه‌ نیازهای بازار، در محیطی دانش‌محور و دوستانه، به دنبال ارائه‌ بهترین راهکارها، محصولات و خدمات به مشتریان هستند. تلاش ما بر آن بوده است که بر پایه‌ یادگیری و یاددهی مستمر، محیطی تعاملی به‌وجود آوریم. برگزاری دوره‌های تخصصی گسترده و بسترسازی برای پیشرفت آتی همکاران بر پایه‌ مسیر شغلی و مسیر موفقیت، همچنین اخذ گواهینامه‌های تخصصی در حوزه‌ فعالیت آنان، از جمله برنامه‌های محوری ما در حوزه آموزش است. امروز نزدیک به 90 درصد از کارکنان ما، دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ‌ارشد و کارشناسی هستند. ما کوشیده‌ایم برای کاری دشوار، محیطی دلپذیر، دوستانه و آرام فراهم آوریم. برنامه‌ریزی جدی برای ارائه خدمات بهتر در حوزه‌ منابع انسانی، تدارک سفرهای ‌جمعی و برنامه‌های ورزشی، همه در راستای همین هدف است.

افتخارات

digikso-Tsco

شرکت توسن سیستم با توجه به سابقه طولانی خود در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی کامپیوتر توانسته است تا کنون برنده جوایز مختلفی از جشنواره ستاره های فناوری ایران، کنفرانس برندهای برتر، همایش ملی برترین های انفورماتیک و IT ، همایش کنگره بزرگان رضایت مندی مشتری و ... گردیده است.

هم اکنون فروشگاه اینترنتی دیجیکسو یکی از فروشندگان برند تسکو بوده که با قیمت نمایندگی تسکو محصولات خود را در اختیار همکاران صنف موبایل و همکاران صنف کامپیوتر قرار می دهد.

نمونه محصولات موجود در فروشگاه دیجیکسو:

 

منبع: tsco

دسته بندی

نظرت در مورد این مطلب چیه؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

سعید کفیلی
21 بهمن 1400

سلام. من همکار هستم و محصولات تسکو رو ازتون خریداری کردم و راضی ام از گارانتی و کیفیت محصولات با توجه به قیمتی که داره. پیشنهاد میکنم حتما خریدش رو امتحان کنید.

عبدالله میرجاوه
20 بهمن 1400

قطعا تسکو بهترین قیمت و بهترین گارانتی رو داره. ممنونم از سایت دیجیکسو که بهترین مشاوره رو راجع به تسکو دادن.

سبد خرید

مبلغ کل 0 تومان