بهترین هارد اکسترنال SSD برای Xbox سری X و S در سال 2023

بهترین هارد اکسترنال SSD برای Xbox سری X و S در سال 2023
آیا Xbox شما دارای ظرفیت ذخیره سازی کمی است؟ با یک هارد اکسترنال SSD فضای ذخیره سازی آن را ارتقا دهید. در این مقاله 5 تا از بهترین هارد اکسترنال...

با یک هارد SSD اکسترنال برای Xbox سری های X و S خود از قید محدودیت های حافظه داخلی رها شوید و با هزینه ی پایین به بهترین شکل ممکن آن را ارتقا دهید. در این مقاله 5 تا از بهترین و پر فروش ترین هارد اکسترنال SSD مناسب ایکس باکس معرفی شده است. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

Official Seagate Storage Expansion Card Official Seagate Storage Expansion Card بهترین SSD اکسترنال برای Xbox به طور کلی 218 دلار
WD Black C50 Storage Expansion Card WD Black C50 Storage Expansion Card بهترین SSD اکسترنال با ارزش برای Xbox 140 دلار
Seagate Game Drive for Xbox Seagate Game Drive for Xbox بهترین هارد برای ایکس باکس 144 دلار
Crucial X10 Pro Crucial X10 Pro قابل حمل ترین SSD اکسترنال برای Xbox 118 دلار
Samsung T7 Shield Samsung T7 Shield بادوام ترین SSD اکسترنال برای Xbox 100 دلار

 

بهترین SSD اکسترنال برای Xbox به طور کلی: Seagate Storage Expansion Card

Seagate Storage Expansion Card

کارت توسعه فضای ذخیره سازی Seagate چند ترفند در آستین خود دارد که آن را به بهترین انتخاب کلی SSD اکسترنال برای Xbox شما تبدیل می کند. برای شروع، این نسخه با 2 ترابایت فضای ذخیره سازی برای موارد دلخواه ایکس باکس شما ارائه می شود، بنابراین به این زودی ها با کمبود فضا مواجه نخواهید شد یا مجبور نخواهید شد نصب های بازی خود را تعویض کنید.

همچنین اتفاقاً تنها کارت توسعه ای است که معماری سرعت Xbox را تکرار می کند، به این معنی که به لطف ادغام یکپارچه با SSD داخلی Xbox می توانید از زمان بارگذاری سریع تر، محیط های غنی تر و دقیق تر در بازی و گیم پلی همه جانبه تر لذت ببرید.

بازی‌ها مستقیماً از SSD نیز بدون کاهش عملکرد اجرا می‌شوند و می‌توانید در عرض چند ثانیه بین چندین بازی جابجا شوید. بعلاوه، به دلیل طراحی plug-and-play، نصب آن بسیار ساده است. مسلما بهترین نسخه SSD اکسترنال است که با توجه به قیمت، ارزش خرید بالایی دارد.

 

نقد و بررسی Official Seagate Storage Expansion Card:

کارت افزایش فضای ذخیره سازی Seagate یکی از ساده ترین راه ها برای اضافه کردن فضای ذخیره سازی به Xbox Series X|S شما است. این قابلیت منحصر به فرد و مفیدی دارد که هیچ SSD دیگری قادر به مطابقت با آن نیست: می توانید بازی های خود را مستقیماً از کارت توسعه اجرا کنید.

نقاط قوت:

  • سرعت انتقال سریع (منطبق با SSD داخلی)
  • می تواند عناوین Xbox Series X|S را از روی SSD پخش کند
  • نصب بسیار آسان

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

 

بهترین SSD اکسترنال با ارزش برای ایکس باکس: WD Black C50 Storage Expansion Card

WD Black C50 Storage Expansion Card

وسترن دیجیتال در سال 2023، کارت توسعه فضای ذخیره سازی WD_Black C50 را ارائه کرد، که 1 ترابایت حافظه اکسترنال در یک محفظه مشکی براق در اختیار شما قرار می دهد که امکان اتصال و بازی را فراهم می کند.

دارای مجوز رسمی برای Xbox Series X/S می باشد و لازم نیست نگران سازگاری آن باشید. با کار با Xbox Velocity Architecture، عملکردی مشابه (البته نه یکسان) با SSD داخلی شما ارائه می دهد. به‌علاوه، ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان مانند عملکرد «Quick Resume» به این معنی است که هنگام جابه‌جایی بین بازی‌ها هرگز طولانی منتظر نخواهید ماند.

طراحی بادوام و ضد ضربه آن را برای مسافت های طولانی مناسب می کند و ارزش زیادی برای پول شما به ارمغان می آورد. همه اینها C50 را به یکی از کارآمدترین و یکپارچه‌ترین گزینه‌ها برای هارد اکسترنال تبدیل می‌کند، اگر با بودجه کم خرید می‌کنید.

 

نقد و بررسی WD Black C50 Storage Expansion Card:

با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی اکسترنال، قابلیت plug-and-play، و عملکرد سریع، کارت گسترش فضای ذخیره‌سازی WD_Black C50 یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای افزایش فضای ذخیره‌سازی Xbox است.

نقاط قوت:

  • جایگزین مقرون به صرفه
  • عملکرد مشابه حافظه داخلی
  • عملکرد سریع

نقاط ضعف:

  • فقط در مدل 1 ترابایتی موجود است

 

بهترین هارد اکسترنال برای ایکس باکس: Seagate Game Drive for Xbox

Seagate Game Drive for Xbox

یکی دیگر از گزینه‌های دارای گواهی ایکس باکس، Seagate Game Drive، با ظرفیت 4 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را در یک هارد دیسک قابل حمل ارائه می‌کند. این هارد با Xbox Series X/S و همچنین تمام نسل‌های Xbox One سازگار است و ظاهر مشکی براقی با نوار LED سبز داخلی دارد که مکمل کنسول شما است.

به طور طبیعی، به عنوان یک هارد دیسک، نسبت به یک SSD اکسترنال محتاط تر است و نمی تواند سرعت عملکردی مشابه یک SSD اکسترنال ارائه دهد. با این حال، نصب آن سریع و آسان است و مقدار زیادی فضا برای ذخیره سازی غیربهینه بازی فراهم می کند، با این بازی ها می توانند مستقیماً از خود هارد اجرا شوند.

این قابلیت عملکرد سریع را برای بازی های سازگار با نسخه قبلی در Xbox Series X/S ارائه می دهد. با عناوین ایکس باکس، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان که همگی مستقیماً از خود هارد قابل پخش هستند. به‌علاوه، طراحی بادوام آن به این معنی است که برای حمل مجموعه بازی‌های شما به دستگاه های دیگر نیز ایده‌آل است.

 

نقد و بررسی Seagate Game Drive for Xbox:

Seagate Game Drive برای Xbox یک فضای ذخیره‌سازی اضافی مقرون‌به‌صرفه و کارآمد برای عناوین Xbox مورد علاقه‌تان است. این HDD اکسترنال plug-and-play دارای حداکثر 8 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، انتقال سریع داده با USB 3.2 و تزئینات LED سبز رنگ است که با زیبایی‌شناسی تنظیمات دستگاه شما مطابقت دارد.

نقاط قوت:

  • حجم ذخیره سازی بالا
  • طراحی چشم نواز
  • سازگار با بازی های مختلف

نقاط ضعف:

  • عملکرد آن به اندازه SSD سریع نیست
  • نمی توان بازی های سری X/S را به صورت natively اجرا کرد

 

قابل حمل ترین SSD اکسترنال برای ایکس باکس: Crucial X10 Pro 1TB Portable SSD

Crucial X10 Pro 1TB Portable SSD

در صورتی که به دنبال یک SSD اکسترنال هستید، SSD قابل حمل Crucial X10 Pro با طراحی مستحکم که دارای استاندارد IP55 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است و تا عمق 7.5 متری تست شده است، یکی از بادوام‌ترین گزینه ها است.

موجود در نسخه های 1 ترابایتی، 2 ترابایتی یا 4 ترابایتی، یک راه حل ذخیره سازی قابل حمل برای نیازهای مختلف ارائه می دهد. و با سرعت خواندن/نوشتن 2100 و 2000 مگابایت بر ثانیه، عملکرد آن نیز خیلی ضعیف نیست.

طراحی کوچک و سبک، آن را بسیار قابل حمل کرده است و راهی عالی برای حمل بازی های ذخیره شده است. بعلاوه، با رایانه، مک و اندروید سازگار است و آن را به گزینه ای همه کاره برای کار، بهره وری و گیم پلی تبدیل می کند.

 

نقد و بررسی Crucial X10 Pro:

Crucial X10 Pro عملکرد سریع و قابل اعتمادی را در یک قاب سبک وزن و ناهموار ارائه می دهد. موجود در ظرفیت های مختلف، راه حلی ایده آل برای ذخیره سازی عناوین قدیمی است.

نقاط قوت:

  • در ظرفیت های مختلف موجود است
  • سرعت انتقال قابل قبولی بالایی دارد
  • طراحی بادوام
  • سازگار با مک، کامپیوتر و اندروید

نقاط ضعف:

  • ارزان ترین گزینه نیست
  • عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را پخش نمی کند

 

بادوام ترین SSD اکسترنال برای ایکس باکس: SAMSUNG T7 Shield 1TB Portable SSD

SAMSUNG T7 Shield 1TB Portable SSD

یک مخزن واقعی در میان هارد های SSD اکسترنال، Samsung T7 Shield دارای استاندارد IP65 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و تا ارتفاع 9.8 فوت آزمایش شده است. اگر نگران آسیب تصادفی به داده های ارزشمند خود هستید، این مورد برای شماست.

سرعت شگفت آور خوبی نسبت به قیمت، با سرعت خواندن/نوشتن 1050 و 1000 مگابایت بر ثانیه ارائه می دهد. به طور طبیعی، نمی‌تواند عناوین Xbox Series X/S را به صورت نیتیو اجرا کند، اما همچنان یک انتخاب محکم برای سازگاری با نسخه‌های قدیمی است، با عناوین قدیمی که به شیوه‌ای روان و یکپارچه عمل می‌کنند.

پوسته بیرونی لاستیکی سنگین به عنوان یک زره موثر برای این SSD همه کاره عمل می کند، در حالی که سازگاری گسترده ، آن را به یک انتخاب چند منظوره خوب برای پلتفرم های مختلف تبدیل می کند.

 

نقد و بررسی Samsung T7 Shield:

مقاوم و بادوام، Samsung T7 Shield محافظت قوی در برابر آسیب آب و گرد و غبار ارائه می دهد و در ارتفاع 9.8 متری آزمایش شده است، و آن را به یکی از بهترین انتخاب ها برای محافظت از داده های شما تبدیل می کند.

نقاط قوت:

  • سرعت انتقال عالی
  • بسیار مقاوم
  • تنوع گسترده ای از سازگاری
  • طراحی مستحکم و بادوام

نقاط ضعف:

  • عناوین بهینه سازی شده Xbox Series X|S را به صورت نیتیو پخش نمی کند

 

پرسش و پاسخ:

 

- آیا باید از HDD یا SSD برای Xbox Series X|S خود استفاده کنم؟

SSD همیشه در دراز مدت بسیار مفیدتر از هارد دیسک (HDD) خواهد بود.

این بدان معنا نیست که HDD ها جای خود را ندارند. اگر صحبت از هزینه هر گیگابایت باشد، HDD همیشه ارزان تر خواهد بود. با این حال، HDD ها نیز مکانیکی هستند و در مقایسه با SSD احتمال خرابی بیشتری دارند. علاوه بر این، حافظه‌های SSD همیشه حتی از سریع‌ترین هارد دیسک‌ها نیز بهتر عمل می‌کنند، به این معنی که زمان کمتری را صرف انتظار برای انتقال بازی‌ها به حافظه اصلی Xbox Series X|S خود خواهید کرد.

- به چه مقدار فضای ذخیره سازی در Xbox خود نیاز دارم؟

چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند میزان فضای در دسترس شما و بودجه شما، اما هیچ کدام مهمتر از کنسول شما نیستند - Xbox Series X یا Xbox Series S.

فرض کنید شما یک Xbox Series X دارید و می‌خواهید مجموعه بازی‌های خود را به وسط تقسیم کنید یعنی خرید چند بازی فیزیکی و چند نسخه دیجیتال. شما در حال حاضر 1 ترابایت در اختیار دارید، بنابراین ممکن است بتوانید با یک SSD اکسترنال 1 ترابایتی و یا حتی بیشتر برای نسخه ی دیجیتال بازی ها و برای بازی های فیزیکی 500 گیگابایت نیز کافی می باشد.

 اگر صاحب Xbox Series S هستید، با یک کنسول فقط دیجیتالی و تنها 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی سر و کار دارید، بنابراین به احتمال زیاد خیلی سریع پر می شود. در این صورت، هر چیزی کمتر از 1 ترابایت احتمالا کمتر از نیاز شما خواهد بود.

- آیا می توانم بازی های Xbox Series X|S را از هارد اکسترنال اجرا کنم؟

متاسفانه پاسخ به این سوال پیچیده است.

 اگر کارت رسمی افزایش فضای ذخیره سازی سیگیت را دارید، بله! می توانید کل کتابخانه خود (یا حداقل آنچه را که مناسب است) خالی کنید و مستقیماً از SSD خارجی پخش کنید. طراحی شده است تا با SSD سفارشی Xbox Series X|S مطابقت داشته باشد، بدون اینکه پیشرفت‌ها را به خطر بیندازند.

 در خارج از کارت توسعه Seagate، تعداد کمی از عناوین واقعاً از یک درایو حافظه خارجی بوت می شوند. مواردی که می توانند - استثناهای بسیار کمی - دارای یک برچسب "XboxGen9Aware" در زیر اطلاعات فایل خواهند بود که در "My Games & Apps" خواهید یافت. عناوینی که دارای برچسب "XboxGen9" در اطلاعات فایل هستند، بوت نمی شوند از یک HDD یا SSD خارجی، مگر اینکه کارت توسعه Seagate باشد.

- آیا هر SSD با کنسول های سری Xbox کار می کند؟

هر SSD خارجی که استفاده می کنید باید حداقل شرایط لازم را برای استفاده از آن با Xbox Series X/S خود داشته باشد. به طور معمول، باید بین 256 گیگابایت و 8 ترابایت ظرفیت داشته باشد و بتواند از سرعت انتقال 5 گیگابیت بر ثانیه یا بهتر پشتیبانی کند.

 علاوه بر این، شایان ذکر است که بسیاری از این درایوها فقط می‌توانند داده‌های عناوین نسل فعلی را ذخیره کنند و نمی‌توان از آن‌ها برای راه‌اندازی مستقیم آن بازی‌ها استفاده کرد. بنابراین، در بیشتر موارد، برای پخش عناوین بهینه شده، باید این داده ها را به حافظه داخلی خود برگردانید.

 با این حال، برای بازی های سازگار با بکوارد، اکثر SSD های اکسترنال از ذخیره و پخش عناوین نسل قبلی پشتیبانی می کنند.

- چرا حافظه داخلی Xbox Series X|S اینقدر کم است؟

 پاسخ آن هزینه کم است. مایکروسافت در تلاش برای پایین نگه داشتن هزینه کنسول های نسل فعلی خود، مقدار حافظه داخلی را محدود کرد. با 1 ترابایت در سری X و فقط 512 گیگابایت در سری S.

- آیا می توانم حافظه داخلی جدیدی را روی کنسول سری Xbox خود نصب کنم؟ 

تنها راه برای افزودن فضای ذخیره سازی "داخلی" به کنسول Xbox Seris X/S خود، سرمایه گذاری در کارت گسترش حافظه رسمی Seagate است. این به عنوان حافظه داخلی واجد شرایط است، زیرا دستگاه به جای اتصال از طریق USB، همانطور که یک SSD اکسترنال انجام می دهد، مستقیماً به درگاه توسعه در پشت کنسول شما متصل می شود.

 

دسته بندی

نظرت در مورد این مطلب چیه؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

سبد خرید

مبلغ کل 0 تومان