بهترین ایرپاد ها برای آیفون در سال 2023

بهترین ایرپاد ها برای آیفون در سال 2023
ایرپاد ها یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از موسیقی در حین کار یا انجام فعالیت خاصی هستند و گزینه‌های بسیار خوبی برای گوشی آیفون شما وجود دارد.

آیفون‌ها جک صدا ندارند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از یک تجربه صوتی فوق‌العاده لذت ببرید. چه مستقیماً از محصولات اپل یا یک شرکت دیگر، تعدادی ایرپاد بی‌سیم و هندزفری سیمی عالی برای آیفون موجود است.

Apple AirPods Pro 2nd Generation (USB-C) Apple AirPods Pro 2nd Generation (USB-C) به طور کلی بهترین 238 دلار
Apple EarPods USB-C Apple EarPods USB-C بهترین قیمت 18 دلار
Sony WF-1000XM5  Sony WF-1000XM5 بهترین عملکرد 248 دلار
Beats Fit Pro Beats Fit Pro بهترین ANC 180 دلار
Rayz Pioneer Pro Rayz Pioneer Pro بهترین هندزفری سیمی 90 دلار

 

بهترین ایرپاد برای آیفون به طور کلی: Apple AirPods Pro نسل دوم (USB-C)

Apple AirPods Pro 2nd Generation (USB-C)

اپل نسل دوم AirPods Pro خود را برای سال 2023 با چند تغییر خوش آمد به روز کرده است. آنها هنوز هم جوانه های کوچک و سبک وزن با عملکرد قدرتمند و برتر هستند. با این حال، کیفیت صدا بهبود یافته است، با فرکانس‌های پایین تر و جزئیات بهبود یافته در مرکز.

شما همچنین همان ANC عالی را دریافت می کنید که به طور موثر بیشترین نویزهای ناخواسته محیط را حذف می کند. اما، با اضافه شدن حالت صوتی تطبیقی، بین حالت ANC و شفافیت حد وسطی به دست می‌آورید، و Conversation Awareness تشخیص می‌دهد که در یک گفتگو هستید و صدا را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از پیشرفت‌های مثبت این است که کیس شارژ سازگار با MagSafe اکنون از کانکتور لایتنینگ به USB-C تبدیل شده است که خبر خوبی برای دارندگان آیفون 15 است.

 

بررسی Apple AirPods Pro 2nd Generation (USB-C):

AirPods Pro 2nd Gen به طور کلی بهترین ایرپاد آیفون هستند. علاوه بر ANC عالی و کیفیت صدای بهبود یافته، کیس شارژ اکنون دارای یک رابط USB-C سازگار با آیفون 15 است.

نقاط قوت:

  • صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا
  • سنسورهای کنترل لمسی روی ساقه ایرپاد
  • Precision Finding به طور دقیق مکان جعبه شارژ را تعیین می کند
  • رتبه IP54 بهبود یافته مقاومت جدیدی در برابر گرد و غبار ارائه می دهد
  • تا 30 ساعت زمان گوش دادن به موسیقی با کیس شارژ

نقاط ضعف:

  • ممکن است ارتقا برای دارندگان لایتنینگ، ارزشش را نداشته باشد

 

بهترین ایرپاد مقرون به صرفه برای آیفون: Apple EarPods USB-C

Apple EarPods USB-C

Apple EarPods به کاربران آیفون ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد. در واقع، با استفاده از سوئیچ به کانکتور تایپ سی، EarPods اپل به کاربران هر دستگاه USB-C ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد. در حالی که کیفیت صوتی مشابهی را که AirPods Pros ارائه می دهد دریافت نخواهید کرد، مجموعه ای از گوشی های سیمی دریافت خواهید کرد که صدای بهتری نسبت به قیمت پایین آنها ارائه می دهند. به عبارت دیگر، آنها یک انتخاب عالی برای گوش دادن معمولی هستند.

آنها همچنین جزو بهترین انتخاب هایی هستند که می توانید در این محدوده قیمت برای برقراری تماس پیدا کنید. EarPods همیشه به دلیل کیفیت میکروفون مشهور بوده است و به روز رسانی USB-C نیز تفاوتی ندارد. صداها شفاف هستند و سیری به ندرت در تشخیص اشتباه می کند.

 

بررسی Apple EarPods USB-C:

با تغییر به تایپ سی، EarPods اپل اکنون بهترین گزینه اقتصادی برای تقریباً هر دستگاهی است. با صدای خوب و کیفیت تماس فوق‌العاده، هندزفری بسیار خوبی دریافت می‌کنید.

نقاط قوت:

  • کیفیت بیس خوب

  • کنترل از راه دور داخلی برای کنترل پخش موسیقی و برقراری تماس

  • نسخه های لایتنینگ و 3.5 میلی متری aux در دسترس هستند

  • کیفیت میکروفون فوق العاده

  • مقرون به صرفه

نقاط ضعف:

  • عایق صوتی محدود

 

بهترین ایرپاد از لحاظ عملکرد برای آیفون: Sony WF-1000XM5

Sony WF-1000XM5

Sony WF-1000XM5s یک به‌روزرسانی خوش‌آمد برای XM4‌های فوق‌العاده است. اولین به روز رسانی بزرگ، اندازه آن است، با گوشی های XM5 و کیس شارژ به طور قابل توجهی کوچکتر و سبک تر.

طراحی گوشی ها نیز ساده‌تر و باریک‌تر است و موتور کاهش نویز را با یادگیری ماشینی هوش مصنوعی تکمیل می‌کند تا به طور قابل‌توجهی نویز پس‌زمینه یا محیط، مانند بادهای شدید، را هنگام برقراری تماس کاهش دهد. ANC نیز به طور قابل توجهی بهبود یافته است و سونی مدعی کاهش 20 درصدی نویز است.

از نظر کیفیت صدا، همان صدای واقعی 360 با وضوح بالا را دریافت می کنید که صداهای فردی را در یک حباب کروی در اطراف شما قرار می دهد. علاوه بر این، صدا نسبت به قبل متعادل‌تر است و تاکید کمتری بر فرکانس‌های پایین و تمرکز بیشتر روی جزئیات و وضوح دارد.

 

بررسی Sony WF-1000XM5:

ایرپاد سونی WF-1000XM5 با قیمت ممتاز خود، ویژگی‌های خاصی را ارائه می‌کند. کیفیت صدای عالی و ANC بهبود یافته، درجه یک در طراحی سبک و جمع و جور دریافت می کنید.

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از بلوتوث چند نقطه ای
  • عمر باتری ترکیبی تا 24 ساعت
  • کنترل صدای تطبیقی ​​به طور خودکار صدای محیط را فیلتر می کند
  • IPX4 مقاومت در برابر آب و تعریق
  • ردیابی سر پویا

نقاط ضعف:

  • ممکن است در مجرای گوش بزرگ به خوبی قرار نگیرد

 

بهترین ایرپاد با قابلیت حذف نویز برای آیفون: Beats Fit Pro

Beats Fit Pro

Beats Fit Pro از ANC موجود در نسل دوم AirPods Pro تقلید می‌کند. آنها همچنین ویژگی‌های بیشتر مبتنی بر اپل را نسبت به دیگر ایرپاد های ANC پرچم‌دار، مانند تعویض خودکار دستگاه، صدای فضایی، و دسترسی هندزفری Siri ارائه می‌کنند. به طور خلاصه، بیشتر آنچه AirPods Pro 2nd Gen 2 ارائه می دهد را با قیمت کمتری تجربه خواهید کرد.

هدفون‌های Beats Fit Pro برای آیفون‌ها، عمدتاً آیفون‌هایی که دوست دارید هنگام ورزش با خود ببرید، طراحی شده‌اند. آنها دارای تناسب خوبی با گوش ها دارند که آنها را به طور ایمن در گوش شما نگه می دارد و دارای رتبه IPX4 است که عرق و باران خفیف را دفع می کند.

از نظر صوتی، نمایه صدا در حال حاضر متعادل‌تر شده است، اگرچه هدفون‌های Beats با فرکانس‌های پایین طنین‌انداز به‌خاطر قوت خود شهرت دارند.

 

بررسی Beats Fit Pro:

Beats Fit Pro با کیفیت ANC برای رقیب Airpods Pro 2nd Gens جایگزین خوبی با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد. کیفیت باس مثل همیشه طنین انداز است، اما بهبودهایی در قسمت های فرکانسی میانی و بلند وجود دارد، به این معنی که کیفیت صدا از هدفون های قبلی Beats پیشی می گیرد.

نقاط قوت:

  • کیس شارژ جمع و جور
  • گوشی های ترکیبی و عمر باتری 24 ساعته
  • شارژ پنج دقیقه ای برای یک ساعت زمان گوش دادن را ارائه می دهد
  • کیفیت تماس خوب
  • صدا تنها در بیس خلاصه نشده است

نقاط ضعف:

  • فاقد توانایی شارژ بی سیم
  • کنترل های لمسی می توانند حساس عمل کنند

 

بهترین ایرپاد سیمی برای آیفون: Rayz Pioneer Pro

Rayz Pioneer Pro

ممکن است هندزفری های سیمی را ترجیح دهید که نیاز به جفت شدن بلوتوث و شارژ باتری ندارد. هندزفری های Rayz Pioneer Pro یک انتخاب با کیفیت هستند و ویژگی هایی را ارائه می دهند که ممکن است در هندزفری های سیمی انتظار نداشته باشید. مهمترین آنها وجود حذف نویز تطبیقی ​​است. در حالی که سطح کاهشی که Beats Fit Pro یا AirPods Pro 2nd Gens می توانند ارائه دهند را دریافت نمی کنید، آنها همچنان سطح خوبی را برای قیمت ارائه می دهند.

صدا نیز با صدایی متعادل و شفاف، دلپذیر است و این بسته شامل تبدیل های لایتنینگ و USB-C است تا با اکثر آیفون‌ها، آی‌پدها و مک‌بوک‌ها سازگار باشد. همچنین می توانید از آن ها با اکثر دستگاه های اندرویدی استفاده کنید.

 

بررسی Rayz Pioneer Pro:

هندزفری های سیمی کمتر استفاده می شوند، اما این بدان معنا نیست که جایی برای آنها وجود ندارد. هدفون های Rayz Pioneer Pro ANC و صدای با کیفیت خوبی ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها با مبدل هایی برای Lightning و USB-C ارائه می شوند که به این معنی است که آنها با هر آیفون مدرن سازگار هستند.

نقاط قوت:

  • کنترل از راه دور و دکمه هوشمند قابل تنظیم
  • گوش کنید و همزمان شارژ کنید
  • تعامل Siri هندزفری
  • سبک و راحت

نقاط ضعف:

  • قابلیت ANC انرژی را از آیفون شما می گیرد

 

پرسش و پاسخ

- چگونه می توانم ایرپاد خود را به آیفون وصل کنم؟

این بستگی به سیم یا بی سیم بودن ایرپاد شما دارد. بیشتر ایرپاد بی سیم هستند، بنابراین ابتدا باید آنها را در حالت جفت شدن قرار دهید، که معمولاً شامل فشار دادن و نگه داشتن یک دکمه روی گوشی ها است. در مرحله بعد، باید مطمئن شوید که بلوتوث در آیفون شما فعال است. آیفون ایرپاد های شما را اسکن می‌کند و وقتی آنها را پیدا کرد نام آن را روی صفحه نمایش می‌دهد.

اگر هندزفری سیمی دارید، باید مطمئن شوید که کابل درست را دارید. اگر دستگاه شما آیفون 15 است، به هندزفری با کابل USB-C نیاز دارید. اگر آیفون قدیمی‌تری دارید، به هندزفری با کابل لایتنینگ نیاز دارید.

اگر آیفون 15 دارید و می‌خواهید از یک هندزفری با کابل لایتنینگ استفاده کنید، می‌توانید تبدیل USB-C به لایتنینگ را امتحان کنید.

 

- آیا هر ایرپادی با آیفون من کار می کند؟

اکثر ایرپاد های بی سیم با آیفون شما کار می کنند. با این حال، باید مطمئن شوید که آنها با استاندارد بلوتوث گوشی شما سازگار هستند. اگر هندزفری شما سیمی هستند، به یاد داشته باشید که هندزفری های دارای کابل لایتنینگ با آیفون 15 ناسازگار هستند. به همین ترتیب، هندزفری های دارای کابل USB-C با آیفون های قدیمی ناسازگار هستند. اگر هندزفری شما جک صدا 3.5 میلی متری دارد، به مبدل مناسب مانند لایتنینگ و تبدیل جک USB-C به 3.5 میلی متر نیاز خواهید داشت.

 

- چرا ایرپاد من به آیفون وصل نمی شود؟

چندین دلیل احتمالی وجود دارد که چرا ایرپاد به آیفون شما متصل نمی شوند. رایج ترین مشکل بلوتوث است و بررسی های اولیه ای که می توانید در ابتدا انجام دهید این است که ببینید آیا بلوتوث در آیفون شما فعال است یا خیر و آیا ایرپاد شما در حالت جفت شدن است یا خیر. همچنین ممکن است خارج از محدوده بلوتوث باشید یا باتری گوشی های ایرپاد شما تمام شده باشد.

ترفند روشن/خاموش قدیمی همچنین می تواند مشکلات جزئی بلوتوث را برطرف کند. هم گوشی ها و هم آیفون خود را ریستارت کنید و دوباره امتحان کنید. اگر این کار نکرد، می توانید گوشی های خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید یا وب سایت سازنده را برای به روز رسانی سیستم عامل بررسی کنید.

همچنین می توانید تنظیمات شبکه آیفون خود را بازنشانی کنید (Settings > General > Reset > Reset Network Settings)، اما توجه داشته باشید که با این کار تمام رمزهای عبور وای فای و بلوتوث شما پاک می شود. همچنین می توانید بررسی کنید که آیا آیفون شما آخرین نسخه iOS را اجرا می کند یا خیر. به روز رسانی های نرم افزاری گاهی اوقات می توانند مشکلات بلوتوث را برطرف کنند.

اگر هندزفری شما سیمی است، می‌توانید پورت USB یا Lightning را تمیز کنید. برای بررسی از چراغ قوه استفاده کنید برای گرد و غبار یا زباله و در صورت امکان با هوای فشرده تمیز کنید. اجسام تیز مانند خلال دندان را وارد نکنید، زیرا ممکن است به پین ​​ها آسیب برساند.

 

- تفاوت بین نسخه های مختلف AirPods چیست؟

Airpods Pro (نسل دوم) جدیدترین و بهترین است. آنها برتر از AirPods 2nd و 3rd Gen هستند، در حالی که تولید AirPods و AirPods Pro 1st Gen متوقف شده اند.

ایرپاد های نسل دوم Airpods Pro تراشه H2 را ارائه می‌کنند و دارای حالت حذف نویز فعال و شفافیت عالی با صدای تطبیقی ​​و آگاهی مکالمه هستند. آنها همچنین در برابر گرد و غبار، عرق و آب مقاوم هستند و دارای کیس شارژ Magsafe USB-C هستند.

AirPods 3rd Gen ارزان تر از AirPods Pro 2nd Gen هستند اما فاقد آن ویژگی های پیشرفته هستند. با این حال، آنها با گنجاندن صدای فضایی شخصی شده با ردیابی سر پویا، گوشی های نسل اول را بهبود می بخشند. آنها همچنین در برابر تعریق و آب مقاوم هستند و عمر باتری بهتری دارند.

 

- چرا هندزفری ها و ایرپادهای من مدام از گوشم بیرون می افتند؟

شایع ترین دلیل این است که آنها به خوبی در گوش شما جا نمی شوند. اکثر ایرپاد ها و هندزفری ها دارای چندین اندازه سری سیلیکونی هستند که می‌توانید امتحان کنید. سری را انتخاب کنید که برای ایجاد مهر و موم خوب در کانال گوش شما مناسب باشد.

اگر هنگام ورزش از گوشی های خود استفاده می کنید، تعریق و حرکت مداوم می تواند باعث افتادن آنها شود. اگر از گوشی هایتان برای ورزش یا باشگاه استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که در برابر عرق مقاوم هستند.

برخی از هندزفری ها و ایرپاد ها دارای قلاب یا طراحی بال هستند تا هنگام تمرین در جای خود ثابت نگه دارند و اگر به طور مداوم با این مشکل مواجه هستید، انتخابی عالی هستند. اگر باز هم جواب نگرفتید، سرمایه‌گذاری در چیزی مانند پوشش‌های ضد لغزش ACOUS ممکن است راه حل شما باشد.

 

- حذف نویز فعال یا نویز کنسلینگ (ANC) چیست؟

ANC یک فناوری است که در بسیاری از ایرپاد ها و هندزفری ها یافت می شود. این به کاهش صداهای ناخواسته از دنیای خارج، به ویژه فرکانس های پایین کمک می کند. این کاهش نویز همچنین کیفیت صدا را بهبود می بخشد و می توانید از ایرپاد های ANC بدون گوش دادن به چیزی برای کمک به بهبود تمرکز خود استفاده کنید. این مزیت آخر به ویژه هنگام مطالعه یا کار مفید است.

 

 

 

دسته بندی

نظرت در مورد این مطلب چیه؟

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

سبد خرید

مبلغ کل 0 تومان